onsdag 18 januari 2012

Insomnia delux

Men hallå!!!
Vart tog min sömn vägen?
Bara för att jag bestämt mig för att vara helt frisk i morgon och jobba så verkar sömnen lysa med sin frånvaro... =(((
I vanliga fall hade jag ju lagt mig i soffan å försökt somna till tv´n men då inte den funkar så får vi ta datorn till sängen och prova tv3 play å hoppas att dom har något botemedel mot min insomnia...

Har förresten glömt berätta vad klantskallen Emma lyckades med här om dagen, låg i soffan hade tittat på tv via datorn så jag hade datorn i knät och skulle lägga bort den å vad faan gör klanfaan joo hon tappar datorn tvärs över näsbenet så nu mina kära vänner har jag en sån sexig knöl mitt på näsan som dessutom blivit röd. De är bara JAG som kan lyckas med sånt... jag orkar inte äns bli förvånad eller less på mig själv längre...

Nää nu kallar tv3 play
NattiNatt alla små troll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar