söndag 20 september 2015

Nu ni!

Länge sedan som vanligt...
Idag har jag för andra gången kört bil ensam, jag har ju fått köpa en bil av mina svärföräldrar så idag åkte jag ich Johan ut och hämtade den. Sedan åkte vi till Peter å hälsade på för att jag skulle få köra lite å lära känna bilen. Köpte sedan med oss smörgåstårta och åkte till Kent å Nettan efter tårtan å lite häng var fet dax för oss att åka hemåt å Johan tog Volvon och jag corollan och det gick faktiskt jätte bra och köra hem, de var ju kväll så det var mindre trafik vilket gör mig betydligt mycket tryggare. Hoppas de känns lika bra nästa resa på egenhand, merker att de är trafikregler som stressar upp mig och mycket trafik typ rondeller, men nu har jag en super bil som jag ska lära mig å bli en super chafför på :)

I morgon ska vi ut på äventyr, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar