torsdag 14 maj 2015

Bättre sent än aldrig!

Bättre sent än aldrig eller vad brukat man säga?!
Har inte haft energi eller ork att ta tag i detta då det känns som livet gått i ett i det sista men men som sagt bättre sent än aldrig!

Nu känner jag att det inte kan bli nästa fredag fort nog, då åker jag nämligen till brorsan å barnen för en helg med dem, som jag längtat!!! Ska bli då skönt att få flera lediga dagar sammanhängande igen för jag behöver det, märker det på rygg kropp å själ direkt jag rubbar på det.

Igår kväll så gjorde vi helstekt kyckling till middag men hag fick inte riktigt till det lika bra som vanligt, det kändes att den var lagade i stress å ibte med kärlek om man säger så men det var gott iaf. När kycklingen var i ugnen passade jag på att göra en storladdning med korvstroganoff så Johan å Jonas har lite lunch innan de åker ut på fisket och jag har färdiga matlådor för helgen. Hatar å laga mat till mig själv så då är det perfekt att ha färdiga lådor att ta.

Idag fyller Cribba 60år hipp hipp hurra hurra hurra!!! Synd vi bor då långt bort och inte kunde vada hemma och uppvakta dig på riktigt idag! 

Nu räknar jag ner 

1 kommentar:

  1. Åh vad gott det lät med kyckling. Ja vi ska till Carina och Cribba i kväll och fira honom på 60-årsdagen. Vilken härlig bild över paradiset som du lagt upp. Hoppas att du kommer att njuta till 100%. Ps behöver väl inte säga att jag är avis men vi har 97 dagar kvar. Hälsa Peter och barnen från oss också är du snäll. Kram från oss
    Jannice med familj

    SvaraRadera