fredag 15 maj 2015

Shit pommes!

Shit pommes tur det snart är söndag å jag går på två, 2 helt fantastiska lediga dagar å Johan  kommer hem så jag får sova normalt igen :)

Töntig som jag är är jag inte helt trygg med att ha min sambo sovandes på en halv trasig flotte mitt på sjön å utan flytväst... Han uppskattar inte riktigt min oro haha å tycker jag är sjukt töntig haha 
Men som sagt en natt kvar sen kommer han hem jippijey :)

Somnade direkt efter jobbet igår och vaknade upp lagomt till leta dance å ack Värmland, jag vet inte riktigt vad jag tycker...

Typiskt att de ska vara strålande sol idag lixom jag hoppas att kunderna hittar till oss iaf så att dagen går lite fortare.

Vårruset på torsdag å jag har inte hunnit träna eller springa en meter å börjar undra hur detta ska gå... Stackars Frida dom ville ha en löpkompis om hag inte orkar och måste gå...
Jaja de löser sig :) 

Risken att jag kommer in är minimal med över 1100 sökande men gick mail igår att jag iaf är behörig och är med å slåss om en plats så håll tummarna om än de nog är omöjligt så ör de värt att hoppas :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar