tisdag 10 juni 2014

Dax igen!

Solen skiner å To Do listan är överdrivet lång å ändå sitter jag bara här inne i soffan med min kaffekopp å får ingenting gjort. Eller jo jag har tvättat som en galning. Men måste ner på stan å leta sån piratlapp för ögat till lördagens personalfest ska möta Linnea för kaffe å sen storstäda hela lyan å samtidigt vill jag bara ut i solen å njuta det fina vädret. Tror jag lägger upp det så njuta vädret å ärenden på stan nu på dagen å städning får bli i kväll Jaa så får de bli!

Hade en fantastisk bra helg, i fredags var vi hundvakt till Johans föräldrars lille Lotus så då passade vi på att bo hemma hos dem i huset. Så på kvällen fick vi besök av Cissi å Johan som kom å grillade å myste med oss. Himla trevligt! På lördagen så klev vi upp och gick ut på en mysig promenad å kikade på nybyggda områden gamla områden å bara liksom strosade om kring. När vi kom tillbaka hoppade vi i poolen å bara låg å njöt av dagen. När Johans föräldrar kom hem grillade vi hamburgare innan jag och Johan drog på en blixt visit i deje. 
Sen var det bara att skynda sig hem å ta emot Per å Rebecca som kom på en fördrink innan vi cyklade vidare mot Tobbe som hade bjudit in till kalas.

Himla trevlig tillställning han hade fixat snittar å massa goda frukter osv å många av gästerna hade jag inte träffat på väldigt länge så de var extra kul att få träffa dem oxå!

Igår var jag å Johanna på besök hos Louise å Hennrik och fick träffa de senaste tillskotten i deras familj tvillingpojkarna Ricko å Devin de var så små å Goa å heeeelt underbara! Vi hade en trevlig förmiddag hos Louise med massa töl å skratt å hon bjöd på den sötaste glass jag sett hon hade gjort egen mjukglass i super söta formar. Eftermiddagen spenderade jag på vår balkong tills jag gick för å möta upp Johan vid halv nio. Nu har vi handlat för att inviga grillen de blir spännande  det :) 

I morgon väntar en tidig morgon tåget går 06:10 å hemma strax före 20:00 kommer vara en trött tjej som kommer hem i morgon kväll! Hoppas på en bra utbildning å en rolig dag med mina kollegor!

Nää nu måste jag ut å ta tag i dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar