onsdag 11 juni 2014

Uppe me tuppen

Precis kommit hem å dött i min del av soffan, att klockan ringer 04:15 är inte denna tant van :)
Så får nog bli en riktigt tidig kväll för min del så man orkar upp till jobbet i morgon bitti! Sjukt trött nu så ser fram emot en tidig kväll.

Känner för å mysa ner mig i sängen å se nån riktigt snaskig kärleks komedi eller något haha undra vad min kära tycker om de valet av film :) jag ska iaf försöka få han att tycka att det vore en bra ide, känns som de vore ett bra slut på denna dag!

Snart är det midsommar vart har tiden sen jul tagit vägen? 

Saknar min familj lite extra just nu men fick ett glädjande sms av min älsta älskade bror att han vill komma hit på besök under sommaren det ska bli så roligt, då har jag fått ha båda mina bröder på besök det känns så kul!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar