onsdag 18 februari 2015

Fantastisk!!!

Som vanligt är jag såååå trött sover så himla dåligt igen, vaknar mitt i nätterna å är vaken i flera timmar innan jag kan somna om så drygt.
Hoppas snart jag hoppar rätt i sovhjulet igen.

I dag efter jobbet blev vi bjudna på en supergod middag hos Johans föräldrar sedan skyndade vi hem då Johan skulle och spela innebandy. Jag fixade ihop matlådor till morgondagen kyckling wok blev det mums! Jag älskar de å Johan e inte alls lika såld som mig så jag ska passa på å njuta av lunchlådan i morgon.

När vi kom hem från middagen då låg det ett paket i brevlådan och väntade på mig. Ett paket från världens bästa Elisabeth <3 
paketet innehöll ett väldigt fint brev som värmde mitt hjärta sååååå mycket, dessutom innehöll det en otroligt fin sjal som Elisabeth gjort till mig,jag älskar den!!!
Så mycket arbete å kärlek <3
Tusen tack världens bästa Elisabeth du är  underbar och jag är så otroligt tacksam att jag har dig i mitt liv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar