fredag 13 februari 2015

Snaaaart häääälg!!!

Äntligen fredag och snart får vi åka till Branäs, som jag längtar!
Ska bli mysigt å komma bort hem i från och bara vara om än bara för en helg.

Vart snus fri i 6 månader å 3 dagar i dag å de är banne mig tummen upp för oss på den :) 
 

Igår kväll så passade jag på å övningsköra lite med Johan det går bättre än sist men de går alltid sämre när jag kör med Johan än med Yvonne men tror de beror på att jag blir mer nervös när jag kör med Johan, jag vill vara duktig lixom å får lite prestationsångest men dom känslorna jobbar vi på å få bort.

Blev bjuden på tacos hos Johans föräldrar igår och OJ vad gott det är med tacos, och vilken härlig fredagskränsla de kommer med ordet tacos, jag älskart!

Nu hoppas vi dagen springer i väg och att vi snart sitter i bilen och påväg upp!
Näää dax å jobba lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar