lördag 28 februari 2015

Leeedig!!!

Ledig helg, kan inte ens beskriva med ord hur gött de känns. Har vart en riktigt tung vecka på jobbet känns som jag åldrats 10 år de senaste dagarna. Lite töligt bara att jag fortfarande sover så dåligt så man inte kan vakna utvilad. 

Fick en fantastiskt fin gåva igår när jag kom hem från jobbet Så låg det ett paket i lådan från min far <3
Min älskade pappa har börjat med silver smide och i paketet låg de första örhängena han gjort. De är så otroligt fina  och betyder såååå mycket att min pappa gjort dessa och att jag får äran att bära dem. Du kan allt du,min stora starka älskade pappa, min bästa vän <3

I morse klev jag upp och rostade müsslin å fixade i ordning en ny laddning så vi har  i veckan. Tänkte baka bröd oxå, får se om jag orkar i kväll eller tar det i morgon.

Efter frukost så hjälptes vi åt att storstäda lyan å vad härligt det känns när det är gjort. 
Sedan kom svärföräldrarna på lite lunch, blev lövbiff sallad och persiljesmör, riktigt gott blev det faktiskt. Vi är fortfarande proppmätta de är bra betyg :)

Efter lunchen tog jag tag i min gardrob och började rensa, dock plockade jag bara ut lite mer än en halv Ikea påse hade hoppats på minst en helst 2 påsar, har så mycket jag inte använder men som jag vid utrensning inbillar mig att jag kommer att börja använda haha.  

Igår fixade min kära världens goaste middag, han kan allt min fina fina Johan. <3
Nu har vi tänt massa ljus å krupit ner under varsin fäll i soffan och inväntar mellon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar