måndag 31 augusti 2015

Frustrerande!!!!!

Känns som jag har gjort detta förr, vet att jag  är bitter men man blir bitter av att inte få sova ordentligt. Nu har jag spenderat 2 timmar i soffan med stt försöka bryta mönstret å lyckas somna om, tycker jag använt mig av varje tips å trix jag fick lära mig om sömnsvårigheter på smärtis, men tror jag omedvetet bestämt mig för att inte sova å att det är därför.

Som tur är jobbar jag sent i morgon så jag kan förhoppningsvis sova lite längre på morgonen i stället.

Kändes konstigt idag att åks på jobbet en måndag efter stt ha vart ledig varje måndag tisdag i typ sex år men det var kul, har mycket å lära av Linda så det känns extra kul.

Jobbar på lördag men är ju nu förtiden ledig på söndagar så får se vad vi hittar på, såg stt det var marknad i Hälgen men jag  får nog aldrig Johan å avbryta sitt fiske för å åka till Filipstad å gå på marknad haha men regnar det inte kanske man kan besöka bakluckeloppisen, inte mångs söndagar kvar på säsongen så lika bra och passa på kanske :)

Nää nu ska jag ta mig en nattmacka å se om det hjälper,å förhoppningsvis kommer John blund strax på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar