onsdag 26 augusti 2015

Sömnlös igen....

Fyyy vad galen jag blir på denna jäkla sömn... Ghaaaa!!!!
Trött som en gnu somnar jag utan problem nen strax före klockan tre vaknar jag å kan inte somna om föräns vid sex halv sju tiden å så ringer klockan kl7 ghaaa!!!!!!!

Hur svårt ska det vara att få sova normalt?! 
Får plocka fram alla insomnia trix dom msn har i rockärmen och försöka vända denna negativa trend!

Fick massa ny plockade äpplen av svärmor så nu har jag efter över 2 timmar vaken klivit upp bäddat ner mig framför tv'n å frossar i dessa goda äpplen, mums!!!

Idag startade invigningen av våra sammanslagna butiker. Vi har fått en fantastiskt fin butik som vi är otroligt stolta över och det ska faktiskt bli väldigt kul å vara med på denna resa. 

Idag gjorde Emmie din sista dag å det känns otroligt sorgligt å tråkigt även om jsg är glad gör hennes skull som kommit in på utbildningen och det kommer bli grymt för henne dock en stor förlust för butiken och vi alla grät en skvätt när vi skildes åt idag! Är iaf otroligt tacksam för de åren jag har haft Emmie som chef och den resan vi i butiken gjort tillsammans <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar