söndag 30 augusti 2015

Tröttmössa

I mitt nästa liv så ska jag bli en sjusovare det är min dröm det å kunna sova i oändlighet haha 
Har ändå sovit bra i natt men förra veckans galna dagar sitter kvar i kropp å knopp. Känns som jag inte vart ledig en dag å dessutom inte sovit en blund så idag laddar jag om med stödstrumpor Goa skor å ett glatt humör så hoppas jag att  jag håller mig flytande idag :)
På onsdag är jag ledig igen å då ska jag försöka ladda för att ta tag i detta hem som har fått halka efter rejält i det sista när det vart så mycket på jobbet, men nu är det dax för nya tag lägenheten förtjänar bättre :)

Lördagen bestod av bröllops fest och peppar peppar ta i trä så vågade jag faktiskt va chaffis så Johan för en gångs skull fick ta sig ett Järn han oxå, som alltid annars måste vara nykter å köra då jag inte har vågat. Jsg är ingen rally Kalle än men det går iaf framåt med körningen. 

Igår var vi och fiskade regnbåge och fick iaf en liten rackare med oss hem som vi ska ta å njuta av nån dag till veckan.

Nu frukost och sen jobbet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar