fredag 9 maj 2014

Grått...

Vissa dagar så vill man bara inte kliva upp... 
Klev upp fixade frukost tittade ut på de tråkiga vädret gick och hämtade täcket å bäddade ner mig i soffan med täcket å fällen å här vill jag stanna hela dagen... 
Tyvärr så är det inte möjligt å jag måste försöka rulla ur soffan å ta tag i dagen innan jobbet.
Har precis kört igenom ryggprogrammet å passade på att Lyssna på bingo å katrins relationspod under tiden. Sjukt rolig å underhållande, måste bli bättre på lyssna på poddar igen har tappat de nu när jag inte tar så många pw's längre. 

Tänkte försöka sätta upp balkongskyddet idag oxå men kom på att det nog är smidigare å ha två händer till så får vänta tills Johan är hemma så en kan hålla å en fäster. Nää nu ska jag försöka gå undan strykbrädan å den vikta tvätten som jag bara låtit stå i två dar... Fattar inte att man inte gör det på en gång när man Lix håller på höjden av lathet... 

Nu väntar jobb hela helgen sen på måndag kommer Emmie hit på middag å häng på tisdag drar vi hela jobbet iväg å kör fyrhjuling kastar yxor å skjuter lerduvor och på kvällen väntar middag med jobbet. Fullrulle :) 

Förnyat körkortet oxå, hur är det möjligt att jag som knappt använt mitt körkort redan måste byta ut det... ;) hade häldre haft kvar mitt gamla så jag hade fått vara ung och oförstörd för evigt haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar