måndag 12 maj 2014

Trix å fix

Idag har jag vart ledig och ändå hunnit uträtta massa ärenden å fix som jag hade på min lilla lista. Skriver ni To Do lists? Jag kan inte leva utan dem jag är för glömsk så har jag det inte uppskrivet så vet jag inte vad jag skulle göra. Händer ju att jag glömmer ändå för att jag inte minns vart jag lagt listan :)

Hade ett uppfriskande samtal med pappa förut idag,han kan det här med å peppa upp mig å få mig att tro att jag klarar allt. Känner mig alltid så stark och oövervinnelig  efter våra samtal <3 

Efter att ha sprungit runt som en yr höna så åkte jag hem å fixade mat till mig å chefen. Maten blev god å vi blev mätta å belåtna.
tanken för kvällen var jobb men blev mer prat,häng och skratt, mycket trevlig kväll.

I morgon blir det ju team aktivitet med jobbet å sen ska jag bara mysa med min kära som kommer hem i morgon å löjlig som jag är så längtar jag som ett barn på jul :)

Man får verkligen höst känslor när man tittar ut nu, man har inte lust att gå utöver  huvudtaget när de är så här! Iaf inte denna frusna lilla soffpotatisen här :)

Har legat å tänkt på vår klädkammare i flera nätter å nu tror jag att jag har kläckt koden till hur vi kan förbättra den å maximera förvaring och smidighet så nu måste jag bara mäta lite å se om det i verkligheten går ihop lika bra som i mitt hövve. 
Annars har det inte hänt så mycket försöker få ihop semestern så att de passar alla å blir bra för alla men det är lättare sagt än gjort. Ev får jag dela upp det å åka upp 2 ggr i sommar så svårt å få allt å klaffa men det löser sig tillslut.

Nää nu ska jag ta å försöka sova lite så man orkar med morgondagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar