söndag 18 maj 2014

Sooool!!

Igår åkte vi ut till Johans föräldrar för en underbar dag i solen. Vi solade, fikade,pratade, badade i strålande solsken åt en supergod grillmiddag och hade verkligen en bra eftermiddag. 
I morse så kom Johans kompis på frukost å sedan satte jag igång med tvätt å plock å Johan drog ut i skogen.

Lagomt när solen anlände till vår balkong så kom Johan hem å Marcus kom hit på fika. Vilken lycka det är att bara kunna gå ut på balkongen å placera rumpan i en brassestol å njuta av vädret!!! Sedan blev vi bjudna till en annan kompis till Johan på grillat så vi åkte vidare dit å grillade hamburgare å verkligen sög in det sista av govädtet. 
Sen drog jag hem å tänkte se en film men somnade i soffan å sov i 2,5 -3 timmar så risken å kunna somna i kväll känns lite långt bort, klantigt gjort av mig måste jag säga. Just nu tittar jag på en film å väntar hem min Karl som vart ute å fiskat men nu ska vara på ingång. Vi har köpt nån ny manick appel tv tror jag den hette så nu kan vi se film å sånt i sovrummet har inte bestämt mig om det är en bra grej eller en grej som gör att man tittar på tv i stället för att sova. :)

Hoppas vädret håller i sig nu vill kunna njuta av frisk luft dessa lediga dagar å suga åt mig D vitamin å energi för kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar