måndag 19 maj 2014

Nittonde maj

Eftersom jag somnade på soffan igår så kunde jag mycket riktigt inte sova i natt. Klev upp å la mig på soffan så att Johan iaf skulle få sova. När klockan var halv sex i morse lyckades jag dock äntligen somna, tvingade mig upp med Johan i morse för att ställa tillbaka dygnet. Rev av alla sängkläder å madrassskydd å satte igång och tvättade, la ut täcken å kuddar på balkongen så de har blitt vädrade så nu kommer sängen att kännas som ny :) 

Sen struttade jag ner på stan å mötte upp Jojje å Stella gick och hämtade ut mitt nya körkort (vilken ner tur haha vill ju ha kvar det man var ung å fräch på å inte ha ett nytt där man blitt gammal å grå) haha köpte med oss fika å promenerade bort till mariebergsskogen för en fika i solen. Stella lekte å njöt av å springa av sig i gräset å vi njöt av att prata i kapp käka jordgubbar å ha det allmänt jäkla trevligt. Sedan ringde Kent å kom hit och  satte upp en spegel åt oss, å det blev supert å få upp den från golvet såå mycket finare än när den bara stått lutad mot väggen. Så tusen tack!!! 

Nu ska jag ta å leta fram strykbrädan å ta tag i havet av ostruken tvätt och vänta hem Johan så får vi se vad vi hittar på i afton. Känner mig rätt matt i ryggen efter all gåing idag så tror nog det blir en lugn afton. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar