lördag 17 maj 2014

Veckaaan

Idag är det 17 maj,Norges dag och jag känner mig sentimental å längtar tillbaka. Att jobba 17e maj var en hat kärlek det var så mycket att göra att man nästan ramlade ihop då man stängde men det var samtidigt så mycket kärlek å värme den dagen å på många vis den roligaste jobbdagen på året.

Nu ligger jag i soffan tittar på Nyhetsmorgon å väntar på att kärleken ska vakna så vi kan möta dagen. 

Det har vart en väldigt tung vecka känner mig totalt dränerad på energi. Helt tom lixom så blir bra med en ledig helg å få ladda batterierna lite å tanka på med ny energi å en ny inställning. 
Veckan startade dock på bästa tänkbara sätt....
Veckan startade ju med team aktivitet med jobbet. Vi hade en fantastiskdag med pilbåge, kast med yxa,letduveskjutning och fyrhjuling dagen bjöd på massa skratt, massa pepp å en jäkligt stark sammanhållning! Detta hoppas jag vi gör fler gånger!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar