söndag 25 maj 2014

Vecka 21


Så har ännu en vecka gått å snart checkar man in på en ny.
Denna vecka har mest bestått av jobb men oxå av en otroligt mysig kväll på Vänern med Johan å Kent. Med båten full av fika, kaffe å spön gav vi oss ut  på lite gäddfiske på onsdagskvällen. Vädret var helt magiskt å vi fick se solen gå ner över sjön. Storfiskaren hann även med å dra upp några firrar å kapten Kenta styrde skeppet själv då tölade jag mest hål i hövve på grabbarna njöt av vädret fikat å att komma ut på sjön. Det är något speciellt med att åka båt å att för flytta sig med båt, det är harmoni!!! 

Tack grabbar att jag fick haka på, på er tur det gör jag gärna om igen å helst med sådant väder!

Igår vaknade vi till världens åskoväder och kunde inte somna om, vi hade planerat för en mysig lunch i det fria innan jag skulle iväg och jobba men få vädret var som de var så tog vi oss en mysig picknick i sängen i stället :) vem behöver sol för å få picknick?! :) 

Igår var vi iväg på grillfest efter jobbet å hade det himla trevligt. Vi körde 0% öl å ändå kände jag mig bakis i morse när jag vaknade hur går det till???!!

Efter jobbet idag så kom Johan å hämtade mig så drog vi i väg å röstade, röstade du?!
Sedan styrde vi kosan mot Hammarö å våldgästade Cilla å Johan i deras nya hus oj vad fint!!! Där kommer de att trivas å må gott! Sedan hade vi tänkt ha en liten mysig dejt å äta på udden men när vi kom dit hade de tyvärr redan stängt :( så vi tänkte om åkte iväg och köpte thaimat och åkte hem till Johans föräldrar och åt. Måste säga att det var den godaste thaimaten hag ätit i Sverige super gott. Sedan firade Johan sin mamma med ett paket å sen tar vi smörgåstårtan på torsdag :) mums!!! 

Min egen mamma skickade vi blommor till men hon fick några helt andra än de vi beställt men mamma var jätte glad å sa att de var fina ( hon fick 2st i stället för en) tråkigt att man är så långt bort då jag gärna hade uppvaktat min mor med  både paket å tårta men i stället måste skicka blommor med bud för att Sverige är ett väldigt avlångt land å vi bosatt oss långt i från varandra! Men de var mysigt att hinna byta några ord med henne idag iaf <3 
Nää nu ska jag sova då jag har massa städ å tvätt att pyssla med i morgon å på eftermiddagen skall jag shoppa blommor till balkongen som jag längtat, de kommer bli sååå mysigt där ute :) hoppas jag hittar massa fint, har ingen aning än vad jag vill ha :) 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar