lördag 2 augusti 2014

Framme!

Äntligen framme på Gotland. Resan gick bra men det var en lång resa till Oskarshamn. Eftersom vi kom mitt i natten och inte fick tillgång till stugan föräns kl tolv så fick vi leta upp en parkering och bädda ner oss i bilen för att sova några timmar. Det säger sig ju själv att man inte sover skönhetssömnen i bagageluckan på bilen direkt, så när vi fick stugan var vi snabb på bädda sängarna och ta oss en powernap på några timmar. 
De gjorde ju oxå att vi inte orkade ut på nån större upptäcktsfärd igår utan vi låg här med varsin bok å läste som tokar. Vet inte sist jag började med en bok på morgonen och läst ut den på kvällen men den var så himla bra å spännande så jag kunde lixom inte sluta läsa :)
Nu har jag en bok kvar för semestern och hoppas den är lika bra. 

Igår kväll käkade vi sill och potatis med massa gräddfil de är precis så där lagomt lite salt å gott sedan vräkte vi i oss melon å godis å bara njöt av att vi var framme.

Idag sägs de ska bli 30 grader så jag ska ta och hoppa in i duschen å sedan fixa frulle så vi kan åka ut på upptäcktsfärd :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar