lördag 30 augusti 2014

Klarrrrt

Fattar inte att en ledig helg kan gå så
Fort och en jobb helg kan kännas super lång, de borde ju vara tvärt om
Tyck man.

Igår efter jobbet mötte vi upp Johans föräldrar utan för Ikea å tittade på den nya fina bilen. När vi Lix va där så sprang vi in för att kolla på ett vitrinskåp kom dock ut ned allt ut skåp ;) eller nää vi köpte
Nya kuddfodral å en löpare å lite sånt då vi tänkt göra lite höst i lyan å lägga bort sommarens rosa för ett tag. 
Sen lagade faktiskt Johan middag till mig igår <3 älskar när Johan lagar mat de blir jämt så himla gott. Igår blev det ris kantarellsås och strimlat kött.

I morse när jag väl hade en ledig lördag så vaknade jag kl sju.... :( 
Klev upp och gjorde mig i ordning och fixade frukost till oss sedan körde Johan mig till matte stugan å jag körde fyra, FYRA timmar frivillig matte de är ju galet vem hade kunnat tro att jag frivilligt skulle räkna matte på min fritid å min Lediga lördag för 10 år sedan? Inte någon tror jag svaret skulle bli på den frågan. 

Efter matten så sprang vi in på bollevard och fyndade faktiskt ÄNTLIGEN lampor som vi båda faktiskt gillade. Hoppas att de kommer bli lika bra som vi tror men de tror jag faktiskt att de kommer att bli. De blir två svarta lampor över matbordet och en svart golv lampa.

Nu i kväll har jag varit tjej mys hos Erica vi har frossat i ost å kex (salta kex med paprika smak, har ni inte testat så gör de var ofantligt goda) godis å popcorn och kollat massa film å snackat strunt. Nu ska jag lägga mig och ladda för i morgon som vi får se vad den innebär mer än att gå å hämta cykeln hos Erica. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar