torsdag 21 augusti 2014

Full rulle!

Oj denna vecka har bara sprungit iväg det är redan torsdag kväll och J ag är heeelt färdig. 
I morse så tyckte jag att det gick lite bättre på natten tills jag körde fast på ett tal, bad om hjälp men hur han än förklarade så fattade jag inte ghaaa att de ska vara så svårt!

Igår så kom Johan hem med massa Karl Johan svamp och kantareller så när Johan tog hand om svampen så försökte jag räkna matte med min bästa lärare Johan. Vilken tur jag har att Johan är så duktig på matte å kan hjälpa mig och förklara på de viset så jag förstår.

I morse när klockan ringde halv sju ville jag bara gömma mig i min kudde å glömma bort ATt jag hade lektion men nu har jag precis kommit hem och överlevt både matte å jobb så de känns bra. 

Ska ta och krypa i säng å ladda batterierna för morgon dagen. 
Längtar tills på lördag då kärleken kommer hem från sin mässa, saknar han redan här hemma <3 

För övrigt den som sa att de första dagarna som snusfri är de värsta, den personen LJUGER!!!
11dagar har gått sen vi skippade snuset här hemma å den senaste veckan har det bara blivit jobbigare för var dag som gått, jag ska fixa detta å aldrig mer vara beroende av nikotin å fylla kroppen med gifter som jag dessutom betalar massa pengar för MEN jäklar anamma de är inte bara bara och jag önskar så innerligt att fixa detta med lite heder i behåll så kom igen nu kroppen efter 20 år är det väl skönt att göra slut med nikotinet å gå vidare, sååå gör det inte så tufft för mig Äru snäll jag pallar inte mer! tack på förhand!!!


1 kommentar:

  1. Hej kära dotter! Vi håller tummarna för att det ska gå bra för er i fortsättningen med snusavänjen. Ni gör det bra och är stolta över ert beslut,och för varje dag som går så är ni närmare målet.
    Lycka till med både skolan och snuset.
    Kram pappa

    SvaraRadera