torsdag 3 mars 2011

Framtiden, möjligheter och drömmar

Dagens träning blev tyvärr inställd då jobbet ringde och undrade om jag konde komma typ NU det kan man ju inte säga nej till så det blev å ila i väg till jobbet å tjäna lite pengar i stället.

Men i morgon ska det tränas å det känns så härligt att jag är så taggad nu ska jag träna upp ryggen och hoppas att det kan mildra min värk lite, men jag ska nog inte hoppas för mycket på det för då blir jag bara besviken om det inte blir så. Vad ska man mer hitta på i morgon då förutom att träna? Joo, jag tänkte göra något så mycket roligt som att gå ner i frådet och börja ta tag i sorteringen av våra grejer... Känns lite oretvist att jag ska måsta göra allt sånt, för vi är ju faktsikt 2 som ska separera å 2st som har grejer i frådet men men det är nog lugnast att göra det själv ändå =P

Jag håller på att undersöka mina möjligheter och jag tror att min framtid ser mycket ljus ut och det känns fantastiskt skönt sen så vet jag inte riktigt hur den ljusa framtiden kommer att se ut ännu jag vet bara att jag tror att den blir ljus. Emma är på väg tillbaka, påriktigt till den Emma jag är innerst inne som jag tyvärr hade tappat bort på vägen. Jag saknar att vara spontan, jag saknar att ha massa goa vänner runt om mig jag saknar att ha massa framtidsplaner jag saknar att uppfylla mina drömmar och mina mål jag saknar min målmedvetenhet men nu är det stopp med att sakna för allt dett är påväg tillbaka. Jag vet precis vad jag vill och jag vet att jag ska dit sedan får vi se när det blir men dit ska jag =)

De mesta börjar komma på plats nu inför flytten, jag måste bara ut och köpa en tv å ett vardagsrums bord så är det mesta klart för mitt nya boende =) JIPPI YEJ

Det är tur att jag har mina bästa vapendragare vid min sida och mina heelt fantastiska kollegor som verkligen visat hur underbara dom är, jag tror att flytten kommer att lösa sig och jag tror inte jag behöver oroa mig för att inte ha någon som kan hjälpa mig med flytten, bära köra jaa hela köret för det är så många som sagt att dom vill hjälpa till. Om bara hälften av alla som sagt att dom ska hjälpa till, hälper till så är vi ett halft fotbollslag nästan =)

Nu ska jag ta och hoppa ner i badet med min super spännande bok å ett glas rött (jag är ju faktiskt ledig i morgon) =D

Jag är så tacksam för att ni finns i mitt liv!
Vilke NI är vet ni själva  =D

over and out

2 kommentarer:

  1. Jag ær glad att læsa att du tænker positivt! till våren kommer jag på besøk i DITT egna hem och då ska vi smitta varandra med positiv energi :)
    jag tycker førresten att du ska ha håret så som du har nu, mellanlångt! jættelångt blir liksom ingen frisyr och det passar bættre och ær finare med mellan lång!

    GO EMMA GO EMMA!! SUPER GLAD I DIG!

    SvaraRadera
  2. Å älskade vän vad jag älskar dig!!!!
    Du är en sån fantastisk människa och vän och jag är så lycklig att ha dig i mitt liv!
    Självklart ska du komma och hälsa på i MITT å bara MITT boende du är välkommen precis när du vill, det hoppas jag att du vet!
    Jag försöker i alla fall tänka positivt i den mån det går =)

    Tack för hår rådet ;)
    Kempe glad i deg å!!!!

    SvaraRadera