lördag 26 mars 2011

It´s times like these you learn to live again!!!

Jag har så mycket att säga, väldigt mycket faktiskt men som tyvärr inte passar här haha
Så jag säger bara frysen bugnar av oxfile barskåpet är full proppat men vart faan är Karlsson???
haha =)

Dagen blev inte som jag trott blev kris på jobbet så fick stanna till kl 18 så 06.30-18.00 lördag OB 100% behöver jag säga mer än I LIKE!!! =)

Är så himla party sugen idag det bara rycker i parytarmen men men det blir väl lite vin, ost å kex här på golvet (fanns inget bord kvar i vardagsrummet när jag kom hem) Men vem behöver soffa och bord för en mys kväll som ändå kommer sluta med att jag slocknar innan kl 23 haha =)
Vadå tant varning =)


Världens bästa kex har lovat att hjälpa mig å frakta hem sänggaveln från IKEA så härligt när bitarna bara faller på  plats =D Nu är det inte mycket kvar innan alla bitar är fullständiga i mitt nya fina rosa hem =D

Nää, nu är det helg nu ska det mysas haha
Jag har dragit högsta vinsten faan vad gött =D =D

2 kommentarer:

  1. it's times like these you learn to live again är världens bästa låt med världens bästa band som jag ska på konsert med i sommar och oj som jag længtat efter det i flera år! glad helg till dig gumman och go girl kun några få dagar kvar nu

    SvaraRadera
  2. Tack bejb!!! jaa nedräkningen är total men fredag känns som en evighet i denna tillvaro, men snaaart snaaart är det over finito färdigt = UNDERBART!!!!

    SvaraRadera