fredag 4 mars 2011

Sockerbagare... =)

Nja inte blev det nån ledig dag i dag inte klockan 07.10 ringde telefonen och undrade om jag kunde infinna mig typ OMG i bageriet, inte kan man säga nej till det inte.

Så efter en panikartad påklädning/sminkning så begav jag mig till jobbet och till bageriet där jag som vanligt har haft en sjukt rolig dag, älskar att vara i bageriet och få baka å mysa på. Idag bakade jag morotskaka i sådana stora mått som man normalt inte gör och kul var det. Tror banne mig jag ska sätta mig vid skolbänken igen och bli bagare på heltid fyy F vad jag skulle gilla det, allt utom att börja kl 05.00 på morgonen.

Efter toppendagen på jobbet så var det bara hem för att hämta träningkläderna och sedan rakavägen till gymmet å nu blir det fredagsmys med ett glas vin å lite godis =)

Fick kontraktet idag på lägenheten Sweet =)

Puss å hej trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar