måndag 21 mars 2011

Totalt TOM...

De är konstigt att ibland kan man känns sig så tom, just nu så känner jag mig bara så tom innombords.
Känner lixom ingenting. bara totalt tom.

Tycker att jag är så snäll å ger så mycket av mig själv hela tiden, men samtidigt så känns det som så otroligt mycket motstånd ett motstånd jag har svårt att greppa och förstå. Är det jag som är korkad å inbillar mig själv att jag är snäll eller är jag snäll på riktigt å det spelar lixom ingen roll???

Just nu skulle jag bara vilja ha en kram å känna att allt kommer att bli bra, vilket jag innerst inne vet att de kommer att bli men jag skulle bara vilja känna mig som mig själv igen. Jag har så mycket underbara människor i mitt liv men ändå så känner jag mig på något konstigt vis ensam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar