torsdag 10 mars 2011

Lite om dagen som varit...

Jaa, vad ska man säga om dagen???
Var förbi hos Per en tväris i morse, snälla han som hjälper mig.
Sedan ett snabbt besök på banken för att sedan åka vidare och Mysa med bästa therese heela dagen lång =)

Hann faktiskt springa i lite butiker i dag oxå =P
Hittade en födelsedags present till lill tösa som blir 11år nu i april. Fatta 11år shit vad stor hon börjar bli, snart tar hon väl studenten å tar körkort heelt galet att barn växer å bli äldre så fort medans jag trycker själv att jag aldrig blir äldre =)

Hoppas att hon blir glad för presenten men det tror jag, jag tyckte i alla fall att det var en klockren present till henne, vi får väl bara se hur jag ska kunna ge henne den men i värsta fall så får jag väl posta den till henne för jag antar att löftet jag fick att jag skulle få träffa henne så mycket jag vill inte gäller längre med tanke på att dom inte äns ska komma hem när hon är här....

Min goooa lilla tös, som jag saknar dig!!! <3

Är fortfarande en del inköp till mitt nya lyxiga palats som måste göras, jag kan bara inte bestämma mig för vad jag vill ha.

Jag behöver fortfarande:
köksbord eller barbord å stolar
Vardagsrumsbord
En stor byrå  (men den har jag redan valt ut, ska bara beställa den)

Haha får kalla in Mr handyman när alla dessa möbler ska monteras så att dom inte blir vinn å skev å allt vad det nu kan bli haha men det ska nog inte vara så svårt =D

Annars så ser jag fram emot:

1 april då jag får flytta här ifrån, lyckan denna dag kommer vara TOTAL

Att få besök av godingen, faan vad skoj det ska bli, LÄNGTAR!!!

Få hem min älskade Frida å få rå om henne lite extra!

Jesse kongos big 30års party in huvudstaden =D

Emma & Aj´s bröllop

Att få träffa min underbara familj å mina älskade syskonbarn <3

Min nya framtid, det är nu livet börjar...

Härligt att ha så mycket roligt att se fram emot =)

Min oro över vad som har hänt dig Charlie är total du finns i mina tankar natt och dag. Jag hade hoppas att repotaget på efterlyst igår skulle leda till att du åter fanns, men än så länge har du inte kommit hem...
huvva...
Vart är du min vän??? och vad har hänt dig???
Kan du inte bara komma hem nu, det är så många som lider och saknar dig så otroligt mycket!!!
Som sagt du är i mina tankar konstant älskade vän!

Snälla snälla gode gud låt Charlie få komma hem till sina nära och kära!!!

NU ska det packas lite kartonger innan sängen kallar igen...

Puss å hej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar