tisdag 1 mars 2011

Saker att se fram emot...

OMG vilken träningsvärk jag börjar ha, jag var ju lite kaxig efter första träningspasset å var så stolt över att jag inte hade speciellt mycket träningsvärk. Men som sagt det borde jag nog inte ha sagt för jag har redan nu GIGANTISK träningsvärk från morgonens styrkepass får hoppas att de känns lite bättre i morgonbitti så jag inte behöver ställa in träningen!
Roligt är det i alla fall att jag blivit så motiverad till att träna å strama åt kroppen lite nu får vi bara hoppas att det håller i sig!

Innan veckan är slut måste jag ha skrivit upp när jag ska ha semester, jag vet ju att jag ska ha semester 16 juli då jag ska vara i norrland å gå på min bardomsvän Emma´s bröllop och min storebror med familj är uppe 1-14e så någon gång där ska jag ju åka upp men hur länge ska jag vara borta? Har jag råd att ta ut 2 veckors semester?? eller ska jag ta 10dagar en vecka vad tycker alla??? behöver hjälp att fatta kloka beslut =)

Har så mycket roligt att se fram emot nu.
Först så har vi min flytt 1april
sedan kommer min vän Frida hem i slutet av April
17 Maj i Oslo me d alla gooa vänner
Jens stora 30års fest i huvudstaden
 Emma och AJ´s bröllop

Älskar att ha roliga saker att se fram emot, det är härligt att gå runt och längta!

Dagens Emma blunder: har vi kampanj på engångs maten?
Haha engångsmat... vart får jag allt i från? =)

Nää, nu ska det sovas så jag orkar gymmet i morgonbitti!
puss å hej

5 kommentarer:

  1. Härligt att du kommit igång med träningen! Men ta det lugnt i början, annars lär du trötta ut dig och bli sjuk på köpet.. det brukar bli så. Glöm inte att kroppen måste vila en eller ett par dagar mellan träningspassen. Kul att du har så mycket att se fram emot! Vi har bokat resa till Turkiet i maj, DET ser jag fram emot!

    10 dagars semester låter väl bra? Annars blir det nog för mycket stress, du brukar ju alltid ha en hel del på agendan när du är uppe i norr :)

    kram Michaela

    SvaraRadera
  2. Nää, men vad skoj vart i turkiet ska ni??? synd att jag har så mycket merd flytten nu annars hade faster gärna följt med å varit lite barnvakt så att mor å far oxå får lite kvalitetstid med varandra på semestern. Men till nästa resa så kanske jag flyttat å fått köpt allt jag behöver så att jag kan lägga pengarna på en resa i stället, det hade varit skoj!

    När i maj åker ni?
    Jaa, 10dagar blir nog bra men det är så svårt att veta för 10dagar har varit för lite när vi varit upp men nu när det bara är jag å min familj så kanske det räcker!

    massa kramar

    SvaraRadera
  3. Vi ska till Side, ska bo på ett all inclusive-hotell med massa pooler, underhållning osv - riktig charter alltså :) Åker den 21 maj, snart men ändå så långt bort!

    SvaraRadera
  4. Men side är heelt fantastiskt å helst när man reser med barn! =) det är ju dit mamma alltid åker å jag har varit där 2gr jag oxå. finns en strand som är jätte barnvänlig om ni vill till havet någon dag. Nästa turkiet resa så anmäler jag mig att följa med som barnvakt till dom underbaraste gossarna i världen så mor å far kan få några romantiska ögonblick på semestern dom oxå =)
    Du tiden går så fort så 21maj är bara runt hörnet. Har pojkarna förstått att dom ska resa till sol å bad?
    kraaam

    SvaraRadera
  5. Härligt att höra att där är fantastiskt! Jo, Vilmer förstår att vi ska resa - "jag vill åka till Tukiet nu".. :) Lite svårare att förklara att det inte är just nu vi ska åka, utan lite längre fram. Och snart så flyttar du, inte ens en månad kvar nu ju! :) ha en skön helg finaste Emma! kram

    SvaraRadera