tisdag 1 mars 2011

Träning å möbelinköp!

DÅ har man varit duktig å startade dagen med ett gympass på KMTI =)
Bästa tjejerna mötte upp och körde träning de oxå, efter träning och lite tjejsnack så fick jag skjuts av bästa Linnea å åkte och beställde en soffa =) eller som dom kallade det, reserverade en soffa som jag ska hämta ut och lyckas frakta och bära hem till min lägenhet på 3e våningen hehe
Men eftersom tjej ligan nu är inne på träning så kommer vi ha hunnit bli så starka att det är inga problem för oss att bära upp en bastant soffa =) hehe man kan i alla fall hoppas att det är så, men annars så får jag gulla lite med killarna på jobbet, de är ju flera som sagt att dom ställer upp och hjälper till vid flytten så det får man kanske ta till fasta på =)

Träning å soffköp stod på schemat i dag, vad ska ni hitta på?

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra...

3 kommentarer:

  1. Jag och gossarna är hemma, Vilmer har 39 graders feber och hosta :( Melker är lite hängig han också så vi stannar hemma idag och imorgon. Förhoppningsvis friska till på torsdag.

    Kul med möbelköp! :) Ska bli spännande att se hur din nya lägenhet ser ut när du kommit på plats! kram Michaela och barnen

    SvaraRadera
  2. Gooa svägerskan!
    Tråkigt att gossarna är sjuka och att godingen har så hög feber lät inte alls nå kul. Du får pussa dom från mig å hälsa att dom ska krya på sig!

    Jaa, jätte skoj å få börja köpa å planera för lägenheten. När vi tapetserade om hallen här hemma så blev jag helt förälskad i ett par svarta tapeter med stora rosa blommor på, så dom tapeterna har jag köpt till en fondvägg i vardagsrummet. Sedan beställde jag en soffa som nästan ser ut som den som jag och magnus har haft bara mindre (och lite billigare)Å igår så köpte jag ju en dator oxå men jag hade behöft er hjälp med att fixa allt som man behöver å säkerhetskonpiera å allt jag blir helt nojjig när jag tänker på det så jag har inte vågat starta den ännu =)

    Ni är så väldigt välkommna till mig så fort jag kommit på plats i nya lägenheten! Ni åker upp 1juli vad jag har förstått hur ska ni lägga upp tiden där hemma? jag försöker lista ut när jag ska ta semester å om jag ska ta en eller 2 veckor!

    Stooor kram till er alla fyra!

    SvaraRadera
  3. Vi åker upp 1 juli och hem den 14 juli. Har inte alls bestämt var vi ska bo först.. Kanske Hällnäs först och Umeå sen, Carina skulle väl bort i slutet av juni? SÅ hinner hon komma hem och landa innan vi kommer och tar upp all plats i huset =)

    SvaraRadera