lördag 19 mars 2011

Resa.NU

Guuud vad jag vill ut och resa men när ska man hinna det???
Å i dagsläget är det väl bättre å lägga pengar på tv å möbler men även om det är vettigare så rycker det i resa tarmen för mig!

Vill till LA, new york, Miami, Lasvegas, Italien mm jaa, vart vill jag inte =D
Skulle inte sitta fel med en sol och bad semester heller, ligga på playan dricka en iskall en å bara njuta av solen havet å sanden mellan tårna å förhoppningsvis nåt trevligt sällskap. Jag är nog inte gjort för det skandinaviska klimatet, jag är gjord för sol å bad!

Nää, nu ska jag snart ta och lägga mig och drömma mig bort till sol och bad och ladda inför morgondagens shopping. IKEA, sommarlagret & stuvbutiken är de ställen som hittills står på schemat å om jag är frisk i morgon så ska det även tränas. Det är så min morgondag ser ut hittills, hur ser eran ut???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar