söndag 27 mars 2011

Lösenord pgr av IDIOTER!!!

japp då har man satt lösen ord på bloggen så man kan hålla alla sinnessjuka idioter här i från!!!
Det som de håller på med är fasoner en vanlig människa la av med i högstadiet, patetiskt att vuxna människor kan ha så jävla svårt att bete sig å växa upp, fy faaan

DE har retat liv i monstret innom mig dumt, val av dem!!!!

som sagt alla Idioter ska ränsas bort och att sätta lösen ord på bloggen var en bra början nu ska fejjan oxå ränsas.

har bara en sak att säga å det är att alla idioter som inte kan bete sig som en vuxen människa utan håller på och snackar massa MASSA jävla skit kan fara så jävla långt åt hellvette

Faan ta er!

Så nu har jag fått ut lite av min ilska om än det bara är ni få personer som jag älskar som kan läsa detta så var det skönt att få ur sig skiten!

1 kommentar:

  1. vem har varit dum nu?? jag skulle allt vilja ta ett prat me den mænniskan.. kram

    SvaraRadera