måndag 14 mars 2011

Vem blir inte rörd av dessa fina ord???

Fick ett mail i morse som jag bara måste dela med mig delar av, blev som vanligt så rörd så tårarna sprutar!

Here it comes:

"Emma glöm aldrig bort hur värdefull du är!! du är den fantastiska tjejen med härligaste energin och smittande glädje som har det största hjärtat i den minsta kroppen... du är den absolut snällaste och mest osjälviska människa jag mött.. Saknar min kloka, omtänksamma och alldeles fantastiska vän Emma...!"

Det där mailet med dom där orden kan ju få vem som helst rörd å då kan ni ju bara tänka er vad det gjorde för mig som är känd för att vara lite blödig =)

Efter all skit som varit så är det ganska skönt eller det är heeelt jävla fantastiskt underbart att få höra att man duger som man är och att någon uppskattar mig precis som jag är!!! <3

Det ger mig hopp om framtiden...
Det ger mig kraft till att stå på mig...
Det ger mig bekräftelse på att jag kan stå rakryggad å gå ur detta å in i framtiden med ett rent samvete och hopp om framtiden!

Med vänner som dessa i mitt liv kommer jag aldrig någonsin att bli ensam...
Även om vi befinner oss på olika platser så finns vi alltid för varandra när det verkligen gäller.
Vi vet vad innebörden av att säga det man tänker å känner, vet vad ett par ord kan betyda för den andre!

Detta är äkta vänskap å jag är så glad att du finns, gooa gooa vän!!!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar