fredag 25 mars 2011

This is my life my friends!

För en gång skull har jag inte så mycket att säga.
Dagen har varit kaotisk men va tusan det är ju hela min tillvaro nu förtiden så det var väl inge konstigt, haha
Våren är på ingång, flyttar om en vecka, Frida kommer snart hem från Canada, jens fyller 30, världens bästa Karlsson ska komma på besök, får träffa pappa å Elisabeth om 2 vecvkor, Oslo i April och Maj, Emma och Aj´s bröllop, Få träffa brorsan å barnen Ni hör ju, SHIT pommes vad saker jag har att se framemot innom närmsta framtiden! UNDERBART =D

Lite ångest över att håret blev såååå kort nu sist jag klippte mig (ser för övrigt precis lika dan ut som skolfotot nfrån 9an) å det säger sig själv att som snart 29åring vill man kanske inte se ut som man gjorde på skolfotot i högstadiet haha

Men men allt klär en skönhet eller vad det nu är man brukar säga haha

Time for bed!

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar