torsdag 17 mars 2011

Ledig dag som blev jobb dag...

MIn lediga dag gick åt skogen då telefonen ringde så fort jag klev ut från frissan...
Men håret är klippt å de blev rätt kort även denna gång, nästa gång jag ska dit så kanske vi ska hitta på något mer spännande men ska ge håret ett par till månader att återhämta sig på.

Hann i alla fall köpa lite små saker som jag behöver i nya lyan även om jag inte hann köpa å fixa häften av vad jag skulle idag men men lite är bättre än inget, eller? =P

Ser i alla fall ut som jag kommer att få jobba en del i framtiden å i sommar så det känns skönt bara synd att mina jobb alltid ska krocka med varann =(

Idag är första gången på 9e veckor som jag lagat middag här hemma helt från grunden å FY FARAO se gött he va, ingen ska någonsin mer få säga att min mat är dålig för JAG älskar den =) haha Så pappa nu behöver du inte oroa dig för att jag inte äter lagade mat åt ett helt kompani så matlådorna står överfulla i kylen å bara väntar på att jag ska äta upp dom =)

Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar