onsdag 9 mars 2011

jag har en vän...

Jag har en vän som alltid muntrar upp mig, i alla väder...
ingen kan få mig att skratta som denna människa kan

Har aldrig så roligt som jag har med denna vän
Jag älskar att denna vän är så spontan å galen å kan hitta på precis vad som hellst om det skulle falla denna person in. Jag avundas den kraften att kunna leva ut sina drömmar och vågar göra det som faller denna in, leva ut sina drömmar, göra det man vill och VÅGAR vara spontan.

Jag har aldrig riktigt vågat vara spontan men det är något jag verkligen ska sträva efter att göra, jag tror jag behöver lätta lite på minna sömmar å våga vara lite wild and crasy som denna vän är =)

Hur som haver så ger du mig så massa energi å styrka å ville bara säga tack för att du finns i mitt liv! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar