måndag 7 mars 2011

vad är det som händer???

NÄr ska allt få ett slut???
Hur myckat ska man som människa tåla och behöva ta???

MIn oro över vad som hänt dig Charlie är total, du är i mina tankar dag som natt minuter som sekunder du är helt enkelt i mina tankar hela tiden. DEt känns som det är en riktig jävla hemsk mardröm som jag bara hoppas vakna ur snart, men för varje dag som går så inser jag att mardrömmen verkligen är en mardröm i verkligheten inte bara i drömmarna. MIna tankar snurrar konstant, vad har hänt dig? vart finns du? Å jag hoppas så innerligt att du åter finns snart i välbehåll, det är så otroligt många som arbetar dag å natt för att finna dig jag hoppas du vet hur otroligt å innerligt älskad du är av alla! Snälla snälla låt Charlie komma hem det är så många som saknar honom!

Man känner sig så himla hjälplös...

Är fortfarande livrädd att mina höga socker värden kan vara diabetes men har lovat mig själv att försöka att inte tänka på det föräns de nya testerna är gjorda! (borde inte dom ringa snart och meddela när dom nya testernas ska tas???!!)

Igår så tog du dina sista andetag du hade haft det jobbigt och du var sjuk så det var kanske det bästa för dig även om det känns svårt att se det så. Du fick ha dina barn hos dig och ni fick tid tillsammans men även om det var väntat så är det otroligt jobbigt å helst för dina underbara barn som älskat dig så innerligt å som du älskade högre än allt annat. Jag hoppas att du kommit till ett bra ställe där då får vara frisk,pigg å må bra och återförenas med din man! Vila i frid underbara du!!!

det finns något som betyder väldigt mycket för mig, något jag verkligen vill samtidigt som det ligger precis framför mig så är det ändå så svårt att greppa, som att precis då jag ska bläddra sida i en bok och då inser du att sidan  är utriven och saknas men ändå kan du föreställa dig innehållet...
låter knasigt men de är så det känns...

fy  denna dag önskar jag att jag hade slupit vakna till men när kl ringde 04.30 så fanns det inte så mycket annat än att tvinga sig upp...
Jaja ska ta och åka till gymmet en sväng och försöka träna bort mina tänkar, mina känslor min oro jaa allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar