söndag 2 juni 2013

Fab!!!

Haft en fantastisk bra helg hemma!
Har hunnit med att träffa nästan alla som stod på min to do list för helgen
Bara ätit gott, druckit gott, myst i solen, ätit lite till, umgåtts å haft det bäst!

I fredags kastade jag in väskan här hemma å sen drog vi ut på upptäcktsfärd å handlade massa go mat sedan åt jag som jag aldrig hade sett mat förut, så gott var det med lite vanlig hemmagjord å helig mat. Njöt av kvälls solen å bara chillade å tog de lugnt, svin najs.

Lördagen började med en sväng på stan med Erica tills tants kröpp sa i från då drog vi till m-bergsskogen å lapade sol käkade sallad jordgubbar å glass å bara hade det allmänt jäkla gött.

sen blev det plockmat i panik innan jag traskade hem till Emma å mötte upp ett glatt å härligt gäng för massa skratt å en allmänt trevlig kväll =)

Idag så fixade Jag, Johan å Ricco ihop en grym brunch, åt typ på tok för mycket men det vare värt =) Sedan fylldes termosen med kaffe, filten plockades fram å Josse kom å joina oss på gräset.
En helt perfekt dag i solen med härliga skratt som jag kan leva på i veckan då jag känner mig ensam å uttråkad =)

Tack för en superbra helg alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar