måndag 10 juni 2013

TRE!!!

Så har även denna dag passerat :)
Fick flera nya övningar idag oxå så massa nya utmaningar denna vecka, kul!!!

Har även fått grönt ljus för PW'S igen vilket inte kunde komma mer passande då jag igår fick ett mms skickat till mig på mig själv med 3 st Hakor TRE jäkla stycken!!! 
Så efter badet i morse så skippade jag vilan å hoppade upp på löpbandet å drog av 30 minuter där innan jag satte igång med den andra träningen. När jag var klar för dagen struttade jag bort till mig å bytte om när jag väl är redo å klar för en PW ute i det fria så ös regnade det ute, väntade ut det värsta å sen trotsade jag skuren å gav mig av.

Hittade äntligen till alla slingor å spår som alla pratat om, började glad ihågen att traska runt slingan tills jag insåg att jag var mitt i skogen å björnen skulle kunna komma å äta upp mig hahaha

Så ringde Emma å snackade strunt så att björnen skulle höra mig 
Hahaha, jag är ju för patetisk för mitt eget bästa!!!
Blev iaf en runda på 8 km å även om det typ kändes som dom längsta km i mitt liv så levde jag när jag kom tillbaka!
Blir ett nytt försök i morgon :)

Herregud man är 30 bast å har sämre kondis än en panchis detta måste det bli ändring på!!!!

På Torsdag börjar äntligen ridningen det ser jag fram emot å sen tror jag att Erica skulle komma upp å hälsa på :)
Fina vänner man har som erbjuder sig att komma upp å hälsa på å underhålla tant en stund!

Fick mms av pappa idag på den nya bron som kommit på plats, då snön tog den gamla. Ska bli kul att komma hem å de ser ut som det "ska" göra, kändes helt fel då bron var borta de såg ju inte ut som det alltid hade gjort :)
Försökte erbjuda mig att måla den på semestern men jag skulle nog tippa att far min e för otålig att vänta på mig men vi får se :)




1 kommentar:

  1. Hej fina du! Se, vilken fin träningsdag du fick till! :-)
    Jag tycker du gör det så bra med din värk och allt! <3
    Sv: men åååh tack fina Emma! :-)
    Ibland har man motgångar men då får man försöka finna styrkan att vända det! :-)
    Tycker att du är hur fin som helt! Tänkte på det alldeles nyss när jag såg ett kort på dig i bloggen, eller va det IG!(?)
    Du fixar detta, men kom ihåg att kost och vila är viktiga faktorer o¨ckså....men det bör ju inte bli för mkt av nått av det! <3
    Kram på dig fina du och det är bara bra med mig och pojkarna också!! :-) <3 <3 <3

    SvaraRadera