onsdag 19 juni 2013

Grillat!

Nu är tvätten tvättad å väskorna packade å klara så nu e jag redo att flytta hem igen :)

Även om det stundtals vart jobbigt att vara här å inte få vara hemma så har det VERKLIGEN vart värt det!
Jag har lärt mig massa om min egen kropp å mina skador och fått en helt annan förståelse över varför det gör ont och är på ett visst vis!
Så även om jag känner mig trygg med att jag kommer fixa detta hemma oxå så är det ändå lite ångestfullt å lämna alla å den hjälp man har här!

Igår gjorde jag å min sjukgymnast upp ett schema eller en plan kanske man ska kalla det, om hur ofta jag ska träna å vad jag ska träna, vilka övningar jag lika gärna kan gå in å köra i lunchrummet på jobbet om det blir för jobbigt!
Så det finns lixom inga hinder längre utan bara möjligheter :D

Det ända ångestfyllda med å komma hem är väl egentligen att jag måste börja cykla till jobbet haha
jag å min kondis, det kan bli intressant detta.
Måste försöka få tummen ur å köpa mig ett par regnbyxor då finns det lixom inga ursäkter till att inte ta cykeln utan bara fördelar

1) jag spar pengar vilket aldrig är fel.
2) jag får motion,vanlig hederlig vardags motion den är så underskattad!
3) jag är inte beroende av en tidtabell utan kan anpassa mig efter mig själv!

Det blev en grillkväll här till kvällsfikat, mysigt å göra nåt annat när det är sista kvällen här för det flesta av oss! Det var även årets första grillning för min del så det var inte helt fel :)

Nää nu ska jag kolla när tåget går i morgon å sen passa på å läsa några kapitel innan John blund kommer på besök!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar