måndag 24 juni 2013

No stress

Så har det blivit måndag igen å ännu en helg har passerat. Det har vart riktigt skönt med en helg utan någon tid å passa ingen stress ingen plan utan bara ta de som det kommer!

Igår gick jag hem till Tobbe för kaffe å en PWO ( hans PWO må se otäck ut men lätt den godaste å den mest lätt druckna jag smakat).
Efter det så mötte vi upp Berg på gymmet å jag behöver nog inte säga vilken träningsvärk jag har idag även om jag körde lätt så körde dom slut på tant!

Blir ett nytt försök i kväll å jag tror det var ben som stod på schemat för kvällen!
Efter gymmet blev det havrepannkisar med keso å hallon å det funkade faktiskt det med, sen på kvällen blev det mat å film hos Johan.

Nu ska jag försöka tvinga mig upp och ta tag i dagen. Måste försöka få i väg iPhonen på lagning man blir knäpp av å ha en telefon som folk inte hör dig i när det ringer! Blir å gå förbi city butiken å låna telefonen där å ringa försäkringskassan så man får nån ordning på allt nån gång!

Nää dax å göra nåt åt dagen!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar