fredag 28 juni 2013

Motvind!!!

Vet inte hur jag lyckas men jag har banne mig motvind både till å från jobbet.

Eftersom jag tyckte det var så jobbigt å cykla till jobbet så har jag gruvat mig hela dagen för å cykla hem.
Så när klockan slog sex å tant fick gå hem gick jag in å satte mig på kontoret bara för å slippa cykla haha
Min jäkla latmask!!!

Men tillslut tog jag tag i mig själv å hopade på cykeln å trampade hem till Mr Lind för kaffe å tonfisk som sedan blev Bars tillverkning å töl då även Berg mötte upp!

Traskade sedan ner på stan å gick in på korri å tog en vatten innan vi cyklade vidare upp till HH igen.
Trevlig å precis lagom kväll mat kompisar å töl vad kan gå fel?!

Vann ett presentkort innan jag åkte till Torsby vilket jag inte utnyttjat så idag slog jag klackarna i taket å löste in mitt pris. Å oj så mycket fint jag fick med mig hem utan att betala en ända krona :)
sånt värmer en shoppoholic med shoppingförbuds hjärta haha

I morgon bitti väntar gymmet med Berg sen hoppas jag att solen ska skina å att jag kan sätta mig på en gräsplätt å njuta av dess strålar.
De blir även lite häng hos Linnea C å jag hoppas även hinna träffa min utflyttade vän Emma som är hemma.
Så får se till att jag kommer upp i tid så jag hinner allt jag vill innan kvällen faller!

Nu blir det sova så jag orkar upp till gymmet i morgon å till å installera alla mina nya presenter i gardroben :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar