tisdag 4 juni 2013

Tips!!!

När jag åkte hit upp förra söndagen hade jag med mig fyra böcker å när jag efter en dag hade läst en halv bok redan så fick jag ransonera ut min läsning. 

Nu läste jag precis ut den första boken å tårarna bara sprutade, en väldigt annorlunda bok, tragisk å sorglig men ändå så hoppfull å baserad på en mans verklighet! Nu ligger jag här i sängen lite halvt söndergråten men ändå med en känsla av att denna bok väckt mycket bra tankar hos mig!

Boken är speciell verkligen men jag tycker att ni ska läsa den å gråta några tårar av att bli berörd över andra människors kamp! 

Bad att få lite nya övningar så i morgon får vi se vad sjukgymnasten hittat på till mig, ska bli kul med lite nytt! 

Måste få röra på mig mer håller på bli knäpp av dessa fyra väggar så i morgon ska jag be någon guida mig till nåt spår eller nån bra prommis slinga. 
försökte mig på cykeln i gympasalen i kväll men det hjälper lixom inte det är ut i luften jag vill. 
Bara höja musiken till Max plugga in hörlurarna å bara gå å rensa skallen lite, efter 1,5 vecka utan promenader e jag totalt övertygad att dom har en viktig roll i mitt liv,mitt humör å rensa skallen hänger på dem ;) 

På torsdag är det en röd dag så nästan all träning är inställd vi har bara bassängen på morgonen å egen träningen så ska nog försöka hitta på nåt utanför dörrarna då tänkte jag!

Nää nu ska jag smälta min bok här å ladda för nästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar