söndag 9 juni 2013

Pensionär jamenvisst!!!

Ännu en helg har passerat i ilfart å nu är man åter igen på väg upp till byn!
Det har ändå gått fort å känns sjukt att tredje veckan nu tar fart, snart hemma!!!

I fredags så kastade jag in väskan å drog sedan på kavaj jakt som slutade med jackpot! 
Håll i hatten, kvällen avslutades med fotboll å sallad.
Lugn å go fredag!

I lördags så uträttades det ärenden mest hela dagen. Klockan tre var jag inbokad hos  Linnea på Aqua som fixade mina fransar till perfektion igen :) 

Sedan var det dax för avskedsfest för bästa fru Andersson. Hon hade blitt inbjuden till tema fest med pensionärs tema å gått all in, det var bara det att det endast var Andersson som var utklädd :) 

hon tog skämtet med ett leende å ägde festen med sina stödstrumpor å kärringkläder :) 

Cissi hade ordnat massa god mat å kvällen bjöd på oändligt många skratt ( främst åt Anderssons outfit) Emma fick present å hedrades å firades på alla tänkbara vis! Mycket lyckad kväll med massa Goa människor, riktigt glad att jag åkte hem å kunde vara med!

Idag har det bara vart Torsby ångest hela dagen, men har jobbat i ilfart för att hinna träffa så många som möjligt.
Tyvärr hann jag inte alla men gjorde ett gott försök!
Hann iaf med å träffa grannen som jag inte sett sen älva brann så det var gött!
Sedan stod Tobbe Emma å Johan på listan, skulle även hunnit med Erica men blev som sagt lite stressigt så får ta det till helgen i stället!

Idag är det 10 år sen bilolyckan...
Passade nog sitter jag nu 10 år senare på tåget påväg på rehabilitering för skadorna 
Haha det ska inte gå fort å gå hjälp iaf ;)
Men bättre sent än aldrig :)

Har iaf haft en toppen helg hemma å är nu åter igen taggad för en vecka till med träning! 




1 kommentar: