torsdag 27 juni 2013

Knäpp...

Jag bjöd ju på middag här om dagen å gjorde ju en inte godkänd fisksoppa/gryta den var helt ärligt inte god överhuvudtaget. ( hur kommer det sig att något man gjort massa gånger å alltid lyckas med blir as dåligt bara för man ska bju nån annan själ på den?!)

Hur som haver vaknade jag halv åtta i morse å min första tanke var
-jag vägrar äta den där dåliga matlådan, snälla låt mig slippa :)

Sagt å gjort klev upp och inventerade frys å skåp å satte sedan igång å laga chiliconcarne kl åtta i morse :)
Knäpp man är, men god matlåda fick jag iaf :)

Var ner till grannen på en morgon kaffe idag oxå mysigt att vi kommit igång med våra kafferep igen som tyvärr vart vilande en stund!
Gick sedan hem å gjorde mig redo för å dra på jobbet kunde då självklart inte hitta cykelnyckeln...
Less man blir på sig själv att man blitt så virrig! Tillslut fann jag reserv nyckeln iaf å fick panik cykla ut till jobbet höll typ på avlida när jag kom fram :)

Är det någon som verkligen behöver dessa cykelturer så är det jag för jag kan aldrig minnas att jag haft så dålig kondis man skäms ju rent över det!

Hade en bra dag på jobbet med dubbel Anna men var sliten i benen när jag hoppade upp på cykeln å trampade hemåt! Hann halvvägs iaf innan regnet kom å det får man ju vara glad för!

Har ni sånna ätar dagar?
Vissa dagar så tror jag inte att jag har nån botten utan att jag skulle kunna äta hur mycket som helst.
Tror jag snart ätit allt ätbart här hemma just nu gnager jag på en öl korv haha
Kanske får cykla förbi gymmet på väg hem från jobbet i morgon iaf!

Ska bli skönt att jobba förmiddag i morgon efter två stängningar å extra kul för att Pluto oxå ska vara i butiken på morgonen å att vi bokat in en frukost de blir en bra start på fredagen å helgen det. Underbart med ledig helg första helgen man är tillbaka, ska passa på å vila upp gammfötterna ;)

Nää nu blir det ett efterlängtat bad sen är det förhoppningsvis natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar