måndag 17 juni 2013

Spark i rumpan!!!

Idag är en sån där dag då jag skulle behöva en spark i rumpan...
Jag har tränat allt jag ska idag samt ridit men behöver verkligen ut på en PW de 30 minuterna i morse är inte tillräckliga och jag vet jag kommer älska det bara jag tar tag i mig själv å ger mig i väg.

Har varit påväg i flera timmar men kommer på mig själv med alla dess ursäkter inte okay!!!
Har ju gjort en deal med J om att jag ska springa viss många km på en viss tid innan sommaren är slut för att ha ett mål att träna mot och ska jag fixa de så kan jag inte ligga på sofflocket å lata mig, nää får ta och sparka mig själv å ge mig i väg, eller gå bort till gympan å ta och sätta mig på motionscykeln.

(Fick tummen ur å tog en mil på cykeln å blev helt förskräckt över hur snabbt kondisen försvunnit nu när man vart lite lat å slapp !)




Vill få tillbaka mina armar, kondis å kropp nu typ helst igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar