tisdag 18 juni 2013

Traditionellt...

Nu går det fort, om två dagar är jag hemma eller egentligen är det ju bara i morgon sen så åker jag ju efter träningen på Torsdag.
Känner att jag fått med mig sjukt mycket och att det har gett mig massa så nu gäller det bara att tvinga sig till gymmet hur trött man än är efter jobbet å se till att fortsätta jobba med det vi byggt upp här.

Ska bli skönt att komma hem till midsommar även om jag inte ska göra något, så känns det skönt att få landa lite innan jobbet sätter in. Funderar på göra lite gubbröra å mysa ner mig med en film eller nåt å bara känna lugnet.
Hur ska ni fira midsommar? Traditionsenligt med dans runt stången, femkamp å sill å potatis eller blir det lite mer som min vi tar dagen som den kommer?

Ställde klockan på 7 i morse för att hinna dra av en mil på cykeln innan frukosten, (var jag förskräckt över kondisen igår så kan jag meddela att jag fortfarande är det)
Hehe trodde jag skulle ramla av cykeln ;)
Men men det blev iaf 1 mil å det är bättre än inget!

Efter frukosten väntade bassängträning,rörelse,axlar stabb å stretch så var mycket träning idag men solen sken så då jag var klar gav jag mig ut på en 5km PW/jogg.
Mest PW ska jag ärligt erkänna, blev inte många meter joggat men fler än det var igår så man får se de lilla å vara glad för det.


Nu har jag precis kommit tillbaka från 1 mils kvällsrunda på cykeln.
Det kanske inte är bra gjort för någon annan men för mig som aldrig vart i sämre form än nu så är det sjukt bra, å jag gör nåt så osvenskt å erkänner att jag är nöjd med att totalt fått ihop 2,5 mil cardio idag plus den övriga träningen så det så! ;)

Nu är det inte länge kvar innan jag å chefen får dra i väg på resan som vi vann till Kroatien å jag längtar så mycket, ska bli så skönt å bara sola å bada å hänga en vecka med Emmie. Resa måste vara det bästa som finns helt klart!

Nää nu har det snart gått tre timmar sen förra måltiden så bäst å strutta ut å få lite kvälls fika så man inte svälter ihjäl ;)

rra årets midsommarafton som firades på Hammarö med Jojje å co




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar