tisdag 11 juni 2013

Häst...

Måste sluta äta som en häst jag kommer rulla här i från om 1,5 vecka annars.
Det är ju inte så att man äter för att det är så förbaskat gott utan mer bara för att jag inte har nå bättre för mig å för att det serveras var 3e timma.

Å det hade väl vart okay om jag inte vräkte i mig utan bara åt så jag blev mätt. Men det är väl så jag är all in eller inget alls haha...

Men drog av 30 min på löpbandet i morse å en kortare PW i eftermiddag men krävs nog hårdare träning än så om man  ska komma tillbaka till en okay nivå. Men men får ta tag i det helhjärtat då jag kommer hem å där inte någon serverar mig mat mest hela tia ;)

Idag sken solen här och jag passade på att sitta ute en liten stund mellan träningen å säga vad man vill men solen gör mig glad!
Allt känns så mycket lättare när solen steker å man kan passa på att äta utomhus, det är nå speciellt med det tycker jag! 
Kanske för att vi i min familj alltid ätit utomhus så fort vädret var okay.Frukost på baksidan å middag på framsidan det är mys det!
Jag hoppas vädret håller i sig nu ett par dagar, iaf tills på torsdag då Erica kommer hit på besök, så vi kan hitta på nåt utomhus!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar