tisdag 25 juni 2013

Förvirrad...

Jag måste vara sjukt förvirrad nu för jag som är typ räddast i stan för allt,har två nätter i rad glömt nyckeln i dörren. Så nu får jag ta å piggna till så jag inte får oväntat besök där hemma!

Haft en bra dag förutom ett smärre raseriutbrott på försäkringskassan dom gör allt så svårt...
Började dagen med en kaffe i solen hos grannen å massa töl!

Drog sedan hem å röjde upp kaoset som jag på nåt konstigtvis lyckas skapa mig. Sen blev det kaffe på balkongen å prommis på stan med Jojje å Stellson. Sen i kväll bjöd jag Johan på middag å frossade i vitchoklad pannacotta till efterrätt satt som ett smäck!

Ska ju tydligen bli värsta regnvädret i morgon å jag som skulle cykla till jobbet nu, det börjar inte bra med min cykla till jobbet deal!
Men men tur man inte e gjord av socker ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar