lördag 15 juni 2013

Sprickfärdig!!!

Tur det är semester snart för nu håller jag på spricka av längtan efter mina syskonbarn. Men som sagt en månad kvar sen ska jag göra Hällnäs osäkert med dessa buspojkar!!!

Tråkigt att vi valt att bo så utspritt hela familjen å att det är ett stort projekt för att vi ska få till å ses alla samtidigt. Sen att bara få busa å pussa på pojkarna typ en gång per år olidligt men det är ju så det är så bara å göra besöken när man väl ses oslagbara. 
Som tur är så e Micka duktig på ta kort (även av henne jag lånat dessa av) så man ändå hänger med i utvecklingen! Tycker det var nyss brorsan berättade att han skulle bli pappa å att Vilmer var på väg å nu ska han börja skolan å Melker som blir 4 år om en vecka, galet är vad det är å Faster hinner inte alls med!

Kom hem från Torsby igår å inventerade lägenheten på kläder till kvällens personalfest med IDOL tema.... Detta kommer aldrig sluta bra :) 

Sedan spenderade jag kvällen på en stol under massa filtar med ett gäng fiskande grabbar, en riktig trevlig kväll även om jag inte förstår varför man fiskar fisk man inte kan äta :) 

Solen skiner utanför så dax att njuta dagen innan outfiten ska på å personalfesten kallar!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar