måndag 4 mars 2013

1dagen

Denna dag har bara susat iväg har inte alls hunnit med.
Drog ju med Andersson till gymmet å det var smockat fanns inte en ända parkering men som tur var, va det flesta på pass så maskinerna var lediga iaf någorlunda.
Vi mjukstartade lite med inte allt för många övningar var ju en stund sen vi var där sist =P
Men nu jäklar ska det bli ändring på torpet!

Efter gymmet så drog jag hem å gav mig in på göra Lchf plättar efter ett recept jag hittat, smaken var det inge fel på men dom var omöjliga att steka i stort sätt =(
Så tog en evighet å steka dom stackars plättarna kändes det som, men med citron kvarg å bär blev det en god lunch.

Sedan hoppade jag i promenad dojjorna å gav mig ut på en PW med ett pit stop på sjukhuset för att ändra min medicinering så från och med i morgon kör jag ny medicin hoppas det går bra!
Blev 1 mil Pw å sen nån km på löpbandet på gymmet så det måste jag se mig nöjd med som första runda på en evighet.

Kvällen ska bara spenderas i soffan å ladda batterierna, i morgon är det fullt upp igen.
Gymmet på morgonen,lunch med Linnea kl 13, besök hos Jojje å Stella efter lunchen, sen Pw städning av lyan ev tvättning å matlåde lagning sen stuuupar jag nog i säng sen =)

Det var min dag, vad har ni gjort idag?


2 kommentarer:

  1. Järnkanaljer va duktig du e på hålla igång!

    Härligt att se!
    Själv har jag tränat första gången på över två veckor, pga förkylning. Senast var Malmstråket.... Men idag blev det 8 kilometer skidor på försiktig tid.

    Ha de! /Badis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gud jag tycker precis tvärt om att du e duktig på att hålla igång, jag har inte tränat vettigt på över en månad men nu ska jag ta nya tag. Vill man bli fin får man lida pin är det inte så? =)

      Tycker du e grymt duktig iaf!
      kraam

      Radera