måndag 18 mars 2013

Blåååst!!!

Efter jobbet igår så kom grannen å hämta mig på jobbet så jag slapp vänta till 10 i sju på få åka hem (hatar att det inte går nån buss hem på söndagar, när man jobbat hela helgen e man rätt sliten å vill hem) Guld värt <3
Sen drog vi hem till henne å lagade tacos å glodde på Johan Falk å pratade om allt mellan himmel å jord, bra kväll helt klart!!!



Sover som en kratta nu igen så tog mig inte upp föräns kl nio i morse låg å hoppades på att kunna sova liiiiiite till iaf in i det sista. men nio gav jag upp och gick upp å fixade frulle å fixade det sista till dagens sjukhus besök.

Efter det så packade jag på mig 200 lager kläder å gav mig ut på en lång PW i blåsvädret, spelade ingen roll att jag var klädd som en eskimå frös ändå i blååååsten.
Men jäkligt skönt då man gått iaf.

Efter det så blev det ett bra pass på gymmet, kunde äntligen öka mina vikter lite.
Dock så kunde jag konstatera att jag hade måndagskropp trotts en lugn helg i soffan å på jobbet utan en droppe alkohol =/
Det måste vara att det är måndag helt enkelt å att jag haft vila från gymmet under helgen. Är iaf nöjd att jag tog mig dit kunde öka i vikt å gjorde det jag skulle även om det var segt.

Efter gymmet så tog jag mig en promenad bort till sjukhuset för smärtkursen, idag kändes de lite lättare inte fullt så tungt som sist som tur var =)
Kan jag bara få bli stor å STARK nångång, varför måste allt ta sån tid?!!!!

När jag var klar på sjukan så höll jag på svälta ihjäl å det ända jag hade lust på var korvstroganoff så det fick det bli, jäklar så gott det är alltså =)
Jag älskart!
Ser inte mycket ut för världen men det var sjuuuukt gött!!!

Nää nu ska jag ta mig ett varmt bad å bara slappa lite, sen borde jag ta tag i mitt hem som ser ut som ett andra världskrig men tror det får vänta till morgon dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar